marți, 5 aprilie 2011

Catrene şi tablete

În conferinţa de presă din 4 aprilie 2011, Bubu mi-a dedicat două catrene. Sunt onorat că şi-a adus aminte de mine. Iată că astfel l-am facut să-şi mai diversifice forma de exprimare literară, încercând şi alte genuri.
Aştept şi ziua când va lăsa deoparte instrumentele literare şi va trece la utilizarea instrumentelor de modernizare a administraţiei publice adevărate.

     
După atâta somn şi lene,
Bubu scrie şi catrene !
Rămânând eu, pe-ndelete
Să mă apuc de ...tablete.

2 comentarii:

  1. domnul Simirad ar fi trebuit sa-l studieze pe hemingway in Republica Cuba
    dar ca un mare matematician nu l-a interesat .
    o sa citam ceva din shakespeare pe intzelesul domniei sale care mai vrea si un . ..mandat de primar.....
    King Lear
    caci domnii care te-nconjoara
    doar la Huzur si la Cistig
    isi fac bagajul si se cara
    la sete , foame si la frig
    Nebunul rabla si indura
    lasindu-i de .." destepti " sa fuga
    asa deosebesti Batrine
    un suflet de nebun de-o ........sluga
    nu veti primi votul meu pentru ca navigatzi fara compas si a-ti manglit orasul IASI
    p.s.stai acasa ca ai traista plina
    florestin si nu-l postez ca anonim

    RăspundețiȘtergere
  2. elena udrea

    http://www.panoramio.com/photo/45374230

    da click pe ea

    RăspundețiȘtergere